Veel gestelde vragen

Kan ik mijn boodschappen laten leveren op elk recreatieverblijf?

De boodschappen worden alleen geleverd op aangesloten parken.

Een overzicht van aangesloten parken wordt getoond als je je hebt geregistreerd.

Kan ik mijn boodschappen ook thuis laten bezorgen?

De boodschappen die besteld zijn op Recreatiewinkelonline worden alleen geleverd op aangesloten parken. In onze webwinkel Boodschappenboxonline kan je diverse boxen voor thuis bestellen.

Kan ik mijn vakantiepark ook aanmelden bij Recreatiewinkelonline?

Als je gebruik wilt maken van de boodschappenservice van Recreatiewinkelonline voor je eigen vakantiepark, dan kan je contact met ons opnemen voor een afspraak.

Wat is het minimale bestelbedrag?

Het minimaal bestelbedrag is 30,-

Wat kost het bezorgen?

Bij ons betaal je geen bezorgkosten, wij leveren jouw boodschappen gratis op jouw recreatieverblijf.

Zijn de prijzen inclusief BTW?

Alle prijzen in onze webwinkel, Recreatiewinkelonline, zijn inclusief BTW.

Wat moet ik doen als ik toch niet tevreden ben over de kwaliteit van de artikelen die ik heb ontvangen?

Ben je niet tevreden over de kwaliteit van een product, laat dit dan binnen 7 dagen weten aan ons servicecenter (servicecenter@boodschappenonline.nl), zij zullen dit artikel indien nodig retour halen of voor je vergoeden. Vermeld in jouw bericht voor een spoedige afhandeling jouw ordernummer.

Wanneer worden mijn boodschappen bezorgd?

Boodschappen vandaag bestelt voor 15:00 uur worden overmorgen op een werkdag bezorgd.

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

Mocht je een bestelling willen annuleren, neem dan contact op met ons servicecenter (servicecenter@boodschappenonline.nl). Indien je met ons servicecenter overeenkomt dat jouw bestelling kan worden geannuleerd, dan kan Recreatiewinkelonline hiervoor kosten in rekening brengen. Bij annulering binnen 24 uur voor bezorging bedraagt deze vergoeding € 5,00. Indien er eerder geannuleerd wordt, dan is annuleren kosteloos.

Kan ik artikelen ruilen?

Indien je binnen 14 werkdagen, nadat jouw bestelling is bezorgd bepaalde producten toch bij nader inzien niet wilt hebben, dan kan je deze aan ons retourneren. Hiervoor kan je contact opnemen met ons servicecenter (servicecenter@boodschappenonline.nl). De kosten voor het retourneren zijn € 15,00. Verkeerd geleverde goederen mogen kosteloos retour worden gegeven bij een volgende bestelling (binnen 7 dagen reclameren).

Wat moet ik doen als mijn bestelling niet klopt?

Mocht er iets misgegaan zijn met jouw bestelling (bijvoorbeeld een artikel niet geleverd), neem dan contact op met ons servicecenter (servicecenter@boodschappenonline.nl). Zij helpen je graag verder. Jouw klachten worden waar mogelijk direct, maar altijd binnen 14 dagen afgehandeld.